Monday, May 11, 2015

Kedai Makanan Sunnah

Nama Pemilik : Puan Arbee Ali (Umi)

Facebook : Arbee Ali

Nama Perniagaan : Rezeki Umi

Jenis Perniagaan : Membekalkan makanan sunnah dan barangan dari China serta berkongsi kebaikan Akademi Bekerja Dari Rumah.

Lokasi : Bangi, Selangor

Instagram : arbeeali

Facebook page : Rezeki umi

Nombor telefon : 019-9353.481

Keterangan Produk/Servis:

❶ Kepakaran saya ialah membekalkan makanan sunnah murah mampu beli seisi keluarga yakni Jus Qaseh Gold, Garam Qaseh Sole dan Susu Kambing Mukmin. Selaku Stokis Bangi/Kajang/Semenyih, saya membekalkan kesemua produk keluaran Ana Edar.

❷ Saya juga gembira berkongsi kebaikan Akademi Bekerja Di Rumah melalui kisah dan tips WAHM di blog saya, pelbagai ebook, sewa tapak iklan dan pelbagai kelas offline serta online.

❸ Selain itu, saya juga menolong perniagaan mak membekalkan pelbagai barangan murah dari China khas untuk memudahkan kerja-kerja suri di rumah.
[Pengedar/rakan niaga untuk kesemua di atas sangat dialu-alukan9 :) ]

No comments:

Post a Comment